mandag 25. juni 2007

Noen bilder og litt status






Litt forsinket kommer det bilder fra helgens løp på Leangen. Det ble ikke så mange bilder som jeg hadde hpået, da kameraet var vrangstillt til å begynne med.

Det første bildet er tatt runden fra mål. Den senere vinneren Bonito ligger her i tredje par utvendig. Diezel tok teten i første sving etter en luftig åpning på 13,0 første 500. Dempet så til 19,1 første tusen før farten ble drastisk økt de siste 7-800 metrene. Jeg er i min egen verden under løpene så andre passeringstider får vente til jeg får hentet DVD'ene.

Vi er selvfølgelig fornøyde, skulle bare mangle. Vi tapte for en bedre hest rett og slett. Må bemerke at tredjehesten i mål var 40 meter bak, så det var en liten klasseforskjell.

Det var nå den fjerde starten til Diezel.

Han viste oss i denne starten:


  • Han er startrask

  • Han er regulerbar

  • Han går til mål og gjør sitt beste

Hva som blir den neste starten er vi litt usikre på. Kommer tilbake til det.


I morgen er det full veterinærsjekk. Vi tror vel ikke det er noe galt, men greit å sjekke litt allikevel. Vår veterinær driver også med akupunktur, så det er også et alternativ hvis det bare er noe smågrums. Hesten spiser bedre og bedre etter løp.

Kommer tilbake med mere etter morgendagens sjekk.


1 kommentar:

Anonym sa...

Synes du var virkelig god, jeg. Og ettersom du går flere løp, kommer større fart. Tror du kommer til å tjene mange penger til eierne dine :-)